Popular Posts

Friday 26 July 2013

Η ΚΑΡΔΙΑ ΑΓΩΝΙΑ ΟΤΑΝ ΖΕΙ, ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΣΤΗΝ ΕΥΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΘΑ ΜΠΕΙ.

Η ΚΑΡΔΙΑ ΠΟΥ ΑΓΩΝΙΑ ΟΤΑΝ ΖΕΙ, ΜΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΧΑΡΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΥΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΘΑ ΜΠΕΙ ΟΤΑΝ ΣΩΤΗΡΑ ΤΗΣ ΤΟΝ ΔΕΧΤΕΙ.

Πολύτιμη ψυχή, όλους μας χωρίς καμία εξαίρεση μας χτυπούν τα κύματα και οι φουρτούνες της Ζωής. Ανίατες ασθένειες, προδοσίες, πρόωροι θάνατοι αγαπητών προσώπων μας αφήνουν αγιάτρευτους πόνους, και αφανίζουν την Χαρά, την Ελπίδα και την ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ της Ζωής.

Φίλε/η μου, όταν οι ανήλεοι μακρόσυρτοι άνεμοι του πόνου και της θλίψης χτυπάνε την δίκη σου πόρτα, τι κάνεις ; σε ποιον η σε ποιους τρέχεις; ποια ειναΙ η ασπίδα σου;  και το στερεό σου καταφύγιο ; Ποια είναι η δύναμης που από την απελπισία σου, από την απαισιοδοξία σου και από τον βαθύ σου πόνο, και αγιάτρευτη αρρώστεια μπορεί να σε βγάλει;να σε στερεώσει, Ελπίδα και αισιοδοξία να σου δώσει ;

Τέλος Ιουνίου του 1987, η Σχιζοφρένεια που  επί δυο χρόνια κρυφά κατέτρωγε την δεκατετράχρονη κόρη μου Χριστίνα , την λάβωσε  τελειωτικά. Την ίδια περίοδο βρέθηκα με αρτηριακή στένωση 75%, αφου μερικούς μήνες πρωτύτερα ο πεθερός με είχε πετάξει από την εγγυημένη, σίγουρη και πάρα πολύ καλή δουλεία που μου είχε προσφέρει σαν κινητρο,για να μεταναστεύσουμε στον Καναδά.

Φίλε, όταν η συμφορά χτύπησε την πόρτα της δίκης μου Ζωής, έτρεξα μόνο στον Χριστό. Δεν κτύπησα άλλες πόρτες, δεν πήγα ψάχνοντας, δεν έτρεξα σ' Άγιους ούτε σ' Άγιες, αλλά έτρεξα παραδόθηκα, εμπιστεύτηκα, και ζήτησα βοήθεια από τον επί γης Πανταχού παρών Θεό και Κύριο, Ιησού Χριστό.

Και, άκουσα το κάλεσμα μου, και γαλήνευσε την καρδιά μου, και μου έδωσε την ακλόνητη βεβαίωση, οτι ποτε δεν θα μ' αφήσει, πότε δεν θα πάψει να με φροντίζει, και ότι θα Φροντίσει για την Χριστίνα, και θα την έκαμνε μια ήμερα ΤΕΛΕΙΩΣ ΚΑΛΑ !!!!
Πέρασαν από τότε είκοσι έξι χρόνια, γιατρέψε κάθε άγχος στη Ζωή μου, μου αφαίρεσε κάθε αβεβαιότητα για το αβέβαιο*μέλλον, μας αποκατάστησε και μου χάρισε μια καταπληκτική δουλειά. Την Χριστίνα ακόμα δεν την έκανε καλά, αλλά δεν έχω ούτε ίχνος αμφιβολίας ότι μια μέρα εδώ κάτω στη γη θα δω τελείως καλά !!!

Φίλε μου, ο ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΣ Θεός και Σωτήρας Ιησούς Χριστός είπε <<Ελάτε σε μένα όλοι εσείς που είστε ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΟΙ  και βαριά φορτωμένοι -γεμάτοι, πόνους Θλίψεις και αγωνίες- και θα σας δώσω ΑΝΑΠΑΥΣΗ >>(Ματθαίος 11:28)

Η υπόσχεσης του ισχύει και σήμερα, και σήμερα ΑΝΑΠΑΥΣΗ θα σου δώσει, και την Αγωνία σου, και το Άγχος σου θα εξαφανίσει, και τον πόνο σου και την απέραντη θλίψη σου θα την γιατρευσει, και σιγουριά, και Θάρρος Ζωής και ΧΑΡΑ θα σου ΔΩΣΕΙ, αρκεί να τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙΣ και προσωπικό στήριγμα σου, φρούριο σου να τον Κάνεις. Αρκεί ν' ανοίξεις την καρδιά σου και ΣΩΤΗΡΑ και Κύριο της Ζωής σου, να τον δεχτείς.(Ιωάννης 1;12-13,Αποκάλυψη 3:20)

ΟΠΟΙΑ ΚΑΡΔΙΑ ΠΟΥ ΑΓΩΝΙΑ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΔΟΘΕΙ, ΣΤΗΝ ΕΥΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΑΥΣΗ ΤΟΥ ΘΑ ΜΠΕΙ .

<<ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ, ΣΟΥ ΔΙΝΟΜΑΙ, ΣΟΥ ΠΑΡΑΔΙΝΟΜΑΙ, ΕΙΜΑΙ ΔΙΚΟΣ/ΙΑ ΣΟΥ.ΑΣ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ  ΣΟΥ ΘΕΛΗΜΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ>> ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΠΟΥ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΠΑΥΣΗ ΤΟΥ ΘΑ ΣΟΥ ΔΩΣΕΙ, ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΙΏΝΙΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΜΕΤΑ ΘΑΝΑΤΟ ΖΩΗ ΘΑ ΣΟΥ ΧΑΡΙΣΕΙ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ Σ΄ΑΦΗΣΕΙ !!!! 

No comments:

Post a Comment