Popular Posts

Sunday 1 July 2012

ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Η ΠΟΡΤΑ ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΙ Σ`ΕΜΕΝΑ ΩΣ ΕΙΣΟΔΟ, ΘΑ ΣΩΘΕΙ

Θα ήθελα να έλεγα δυο λέξεις για την τυπική ευχή που λέμε "ΚΑΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ" μετά την Θάνατο κάποιου δικού  μας γνωστού η Φιλου κάποιου Φίλου μας.

Φίλοι μου δεν γνωρίζεται οτι κάθε σπίτι έχει ΜΙΑ ΠΟΡΤΑ εισόδου, και η ΠΟΡΤΑ εισόδου του ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΥ ειναι ο ΧΡΙΣΤΟΣ, < ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ η ΠΟΡΤΑ.Αν κάνεις προσφύγει σ`ΕΜΕΝΑ ως ΕΙΣΟΔΟ, ΘΑ ΣΩΘΕΙ.ΚΑΙ ΘΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΒΡΙΣΚΕΙ ΒΟΣΚΗ>(Εβραίους 10:9).αλλά αν εν Ζωή ο αμαρτωλός ΔΕΝ ΚΑΤΑΔΕΧΤΗΚΕ τον Ιησού ΧΡΙΣΤΟ Σωτήρα και ΚΥΡΙΟ του να τον ΔΕΧΤΕΙ στον ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ δεν θα μπει ασχέτως ποιος και ποιοι γι`αυτόν μετα θάνατο θα ΠΡΟΣΕΥΧΗΘΟΥΝ.

Φιλοι μου η Ασυγχώρητη αμαρτία ειναι να ΑΡΝΗΘΕΙΣ  οσο Ζεις να ανοίξεις την καρδιά σου και τον Χριστό Κυριο και ΣΩΤΗΡΑ σου να  τον ΔΕΧΤΕΙΣ,"Φανταζεστε πόσο ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ θα ειναι η ΤΙΜΩΡΙΑ την οποια θα ΥΠΟΣΤΕΙ εκείνος που ΠΕΡΙΦΡΟΝΗΣΕ το Γιο υου ΘΕΟΥ, που ΘΕΩΡΗΣΕ το αιμα του κοινο "(Εβραιους 10:29) και φερθηκε ετσι Προσβκητικα στο Αγιο ΠΝΕΥΜΑ !

Φίλοι το Ευαγγέλιο τονίζει οτι ο Χριστός Ηρθε στους δικούς του και ΔΕΝ ΤΟΝ ΔΕΧΤΗΚΑΝ [δεν τον εμπιστεύτηκαν καρδιακά].Σε οσους ομως τον ΔΕΧΤΗΚΑΝ [δηλαδη ΠΑΡΑΔΟΘΗΚΑΝ, ΑΦΙΕΡΩΘΗΚΑΝ στον Χριστο προσκαλώντας αυτον να έρθει στην καρδιά τους και μαζί του να μείνει] σ`αυτους  ΕΔΩΣΕ το προνόμιο να γινουν ΠΑΙΔΙΑ ΘΕΟΥ.(Ιωαννης 1:12-13)

Φίλε μου αν τον Χριστό δεν ΔΕΧΤΗΚΕΣ ΚΥΡΙΟ και ΣΩΤΗΡΑ σου ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΠΑΙΔΙ ΘΕΟΥ, μπορεί να είσαι Ορθόδοξος, η Ευαγγελικός,Ρωμαιοκαθολικός η Λουθηρανός η Πεντηκοστιανος αλλα ΠΑΙΔΙ ΘΕΟΥ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ και καμια Λειτουργία η προσευχή δεν θα σβήσει την αμαρτία σου οτι τον ΧΡΙΣΤΟ ΔΕΝ ΚΑΤΑΔΕΧΤΗΚΕΣ ΣΩΤΗΡΑ και ΚΥΡΙΟ σου να τον ΔΕΧΤΕΙΣ.

Α Σ`ΑΓΑΠΗΣΩ ΚΥΡΙΕ ΜΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ, ΕΛΑ ΚΑΙ ΜΕΙΝΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ"ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΠΟΥ ΑΝ ΕΙΛΙΚΡΗΝΗΣ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΘΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗΣΕΙ ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ ΘΑ ΣΟΥ ΧΑΡΙΣΕΙ.

No comments:

Post a Comment