Popular Posts

Sunday 29 July 2012

ΜΗΠΩΣ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΝΤΑΧΟΥ ΠΑΡΩΝ ΘΕΟΣ ;


Το Ευαγγέλιο του Ιωάννη του Θεολόγου λέγει « Απο την αρχη Υπήρχε ο Λογος, και ο ΛΟΓΟΣ υπήρχε με τον Θεο, και Θεος ηταν ο λογος.Αυτος ΥΠΗΡΧΕ απο την Αρχη με τον Θεό.Τα Παντα Μεσω Αυτου δημιουργήθηκαν, και ουτε ενα δε δημιουργήθηκε Χωρις ΑΥΤΟΝ»(Ιωάννης 1:1-3) 

Ολη η δημιουργία αρχινάει απο τον Δημιουργό  Ιησου ΧΡΙΣΤΟ που ως Λόγος ηταν ΠΑΝΤΑ με τον Πατερα και ΠΟΤΕ ο Πατέρας θεος ΔΕΝ ήταν Μόνος του ΧΩΡΙΣ τον ΛΟΓΟ και που παρόλο που απο ΦΥΣΗ του ήταν  ίσος με τον ΘΕΟ και όμως ΚΕΝΩΣΕ τον εαυτό του και ΠΗΡΕ την μορφή Δούλου για να σταυρωθει για μας (Φιλιππησιους 2:6-8) 

Η αξία της Θυσίας του Χριστού ειναι οτι ο ΘΕΟΣ ΘΥΣΙΑΣΤΗΚΕ για μας, οτι ο ΘΕΟΣ ΕΝΣΑΡΚΩΘΕΙ <έλαβε ανθρώπινο σώμα>  και ΟΧΙ κάποιος Άγγελος οπως υποστηρίζουν οι μάρτυρες του Ιεχωβά. 
Ο  προϋπάρχων Θεος Ιησούς Χριστός που ως Λόγος δεν έχει Αρχή ουτε Τέλος ήμερων,« που τα πάντα μέσω Αυτου και για Χάρη του Δημιουργήθηκαν»(Κολοσσαεις 1;16), Άφησε την επουράνιο Δόξα του καιΗρθε ως άνθρωπος κατω στη γη να σταυρωθει και να πάρει πανω του την ΤΙΜΩΡΙΑ για την δίκη μας ΑΜΑΡΤΙΑ ώστε όποιος τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙ και ΚΥΡΙΟ και ΣΩΤΗΡΑ του τον ΔΕΧΤΕΙ να μην χαθεί αλλά να εχει ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ.(Ιωάννης 3:16) 
¨Θα καταστρέψω αυτούς που με ΥΠΟΤΙΜΟΥΝ και με ΑΓΝΟΟΥΝ¨ 

¨Θα καταστρέψω εκείνους που ενω συζητάνε και διαφωνούνε  για την θεότητα για μου ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ  να κάμψουν στο γόνατο τους και ΚΥΡΙΟ και ΣΩΤΗΡΑ τους να με Δεχτούν¨Λέγει ο Κύριος. 

Οταν σήμερα ΑΡΝΕΙΣΑΙ τον Χριστό Σωτήρα σου να τον ΔΕΧΤΕΙΣ, Υπογράφεις την καταστροφή σου, την ΑΙΩΝΙΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ σου

¨Ενω ήμουν στην γη, Ημουν στον Ουρανο  λεγει οΚυριος¨  που πάντοτε ΥΠΗΡΧΕ 
< ο Ων, και ο Ην, και ο Ερχόμενος> που ΠΟΤΕ δεν ΕΠΑΨΕ να ΥΠΑΡΧΕΙ !
"Eνω ήμουν στη γη προσευχήθηκα στον πατέρα μου να μου δώσει δύναμη για να δεχτώ <να σηκώσω, να  πάρω πάνω μου> την τιμωρία των αμαρτιών, ώστε όποιος πιστεύει σ εμένα να μην χαθεί αλλά να έχει αιώνια ζωή

Φίλε μου μην ξεγελιεσαι ο Χριστός είναι ο  Πανταχού πάντα παρών Θεός και σήμερα σε καλεί Σωτήρα και Κύριο σου να τον ΔΕΧΤΕΙΣ και στην ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ να ΜΠΕΙΣ.

No comments:

Post a Comment