Popular Posts

Monday 9 July 2012

Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΠΟΥ ΣΩΖΕΙ ΤΟΝ ΑΜΑΡΤΩΛΟ ΠΗΓΑΖΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΠΕΙΝΗ ΚΑΡΔΙΑ.


Φίλοι μου ο βασιλέας Δαβίδ έμεινε πασίγνωστος οχι γιατι ηταν τέλειος αλλα γιατί ΑΓΑΠΟΥΣΕ τον Κύριο με ολη την καρδία του και μετά απο την μεγαλύτερη του Αμαρτία εκλαυσε στον Κύριο και του ειπε :

Γύρισε αλλού το Πρόσωπο σου, ΜΗΝ ΔΕΙΣ ΤΗΝ ΕΝΟΧΗ ΜΟΥ. ΠΑΡΕ τις ΑΜΑΡΤΙΕΣ μου και ΑΦΑΝΙΣΕ τις ΟΛΕΣ" (Ψαλμός 51:9) 
Αυτή την προσευχη ταπεινωσης περιμένει να ακούσει απο μας ο ΧΡΙΣΤΟΣ και θα μας Συμφιλιώσει με τον ΘΕΟ, Η προσευχή ΤΑΠΕΙΝΩΣΗΣ και τέλειας ΕΞΑΡΤΗΣΗΣ απο τον Χριστό.
 
Γιατι Αγαπητοί Φιλοι όποιος στον Χριστό ΔΩΘΕΙ και απο τον Χριστό ΕΞΑΡΤΗΘΕΙ απο τον ΧΡΙΣΤΟ θα ΣΩΘΕΙ !!! 
" Κυριε Ιησου Χριστε , ΧΤΙΣΕ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΚΑΡΔΙΑ, ΠΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΗ - χωρις πια αμαρτίες- ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΜΟΥ ΞΑΝΆΝΙΩΣΕ, ΓΙΑ ΝΑ `ΧΕΙ ΣΩΣΤΗ ΣΚΕΨΗ"(ψαλμος 51:10)  
Ηταν η προσευχη του Δαβίδ που απάντησε ο Κύριος, και του Έσβησε ΟΛΕΣ τις ΑΜΡΤΙΕΣ του και τον ΓΕΜΙΣΕ με τη χαρά της ΣΩΤΗΡΙΑΣ του, και το ιδιο θα κάνει και για σένα αν με ταπεινοφροσύνη και ΕΙΛΙΚΡΙΝΗ καρδιά του το ΖΗΤΗΣΕΙΣ και χωρις επιφύλαξη του ΔΟΘΕΙΣ !!! 


ΔΩΣΕ ΜΟΥ ΞΑΝΑ ΤΗΝ ΑΦΑΝΤΑΣΤΗ ΧΑΡΑ ΤΗΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ,ΚΑΙ Μ` ΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑ ΑΡΧΟΝΤΙΚΟ  ΣΤΗΡΙΞΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ"(Ψαλμος 51:12)
Ειναι επίσης μια  προσευχή που θα απαντήσει ο ΧΡΙΣΤΟΣ και ΣΩΤΗΡΙΑ θα χαρίσει στον αμαρτωλό που σ`αυτον ΠΑΡΑΔΟΘΕΙ και  με ΕΙΛΙΚΡΙΝΗ και ΤΑΠΕΙΝΗ  ΚΑΡΔΙΑ του το ΖΗΤΗΣΕΙ.

No comments:

Post a Comment