Popular Posts

Monday, 3 September 2018

Ο ΔΥΑΔΙΣΤΗΣ -ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΔΑ- ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΘΗΤΗΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ

Μην υποτιμάς το Αγιο Πνευμα που ήταν παντα με τον Θεο, και ειναι ΘΕΟΣ το τρίτο πρόσωπο της Αγίας Τριάδας που μάζι με τον Λογο μετείχε στην διμιουργια!
Ας φτιάξουμε τον άνθρωπο σύμφωνα με την δικη μας εικόνα και ομοίωση.Γεν1:1,26,
Τεθειτε λοιπόν με ταπείνωση κάτω απο το στιβαρο χέρι του ΘΕΟΥ(Α.Πετρ5:6) υποτασσομενοι στο ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ που ελεγχει, φωτίζει, στην βούληση του Πατρος μας καθοδηγεί, και που μεσιτευει για μας οταν δεν ξέρουμε πως πρέπει να προσευχηθούμε(Ρωμ8:26) και τον πιστευσαντα ΖΩΟΠΟΙΕΙ (Εφες2:4-5)
Ο δυαδιστης δεν ειναι μαθητης του Θεου, προσευχεται σ ενα ατελη θεο που δεν μπορει να σωσει, να λυτρωσει, να ελεγξει και με το Πνευμα του να καθοδηγησει και Σωτηρια να εξασφαλισει στον αμαρτωλο
.
Υπαρχει περιπτωση καποιος φαινομενικα θερμος πιστος του Πατρος να μην εχει Αγιο Πνευμα?
Ναι, στην αναπαυση του Κυριου δεν μπαινει,  αυτος που λατρευει τον Θεο το Σαββατο, η σε καποια ειδικη τοποθεσια, αλλα μονο αυτος που  τον λατρευει εν Πνευματι και Αληθεια! 
(Ιωάννης 4:24)
Ο Θεος ειναι Πνευμα και αυτοι που τον Λατρευουν πρεπει να τον Λατρευουν εν Πνευματι και ΑΛΗΘΕΙΑ! 
Παντως, μονο ο Κυριος μπορει να κρινει τα βαθη της καρδιας του ανθρωπου, μονο αυτος ειναι ο δικαιος κριτης, αλλα αυτος που δεν λατρευει τον Κυριο εν Πνευματι και Αληθεια δεν λατρευει τον Αληθινο Θεο.

2 comments:

  1. Αγαπητέ μου, ευχαριστώ για το σχόλιο — αλλά πρέπει να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους με βάση τη Γραφή, όχι με βάση ανθρώπινες παραδόσεις.
    Είσαι βέβαιος ότι υπερασπίζεσαι τον Θεό της Γραφής;
    Ας δούμε τι λέει ο ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, όχι τα μεταγενέστερα ανθρώπινα δόγματα.
    1️⃣ Ο «δυαδιστής» δεν είναι κάτι ξένο στη Γραφή — είναι απλώς αυτός που πιστεύει αυτό που δίδαξε ο Παύλος
    Ο Παύλος λέει ξεκάθαρα:
    «Εἷς Θεός, ὁ Πατήρ» (Α΄ Κορινθίους 8:6)
    Όχι «ένας Θεός: Πατέρας, Υιός και Άγιο Πνεῦμα.»
    Και συνεχίζει:
    «…καὶ εἷς Κύριος, Ἰησοῦς Χριστός.»
    ΑΥΤΗ είναι η βιβλική πίστη:
    Ένας Θεός: Ο Πατέρας
    Ένας Κύριος: Ο Υιός Του, ο μονογεννημένος
    Το Πνεῦμα: Το Πνεῦμα ΤΟΥΣ, η δύναμη και παρουσία ΤΟΥΣ.
    Αν αυτό είναι «δυαδισμός», τότε ο Παύλος είναι ο πρώτος «δυαδιστής».
    2️⃣ Ο ισχυρισμός “υποτιμάς το Άγιο Πνεύμα” είναι λανθασμένος — η Γραφή ποτέ δεν είπε ότι είναι τρίτος Θεός
    Ποτέ η Γραφή δεν αναφέρει:
    «Θεός το Άγιο Πνεῦμα»
    «Τρίτο πρόσωπο της θεότητας»
    «Συν-ίσο και συν-αιώνιο Πνεῦμα»
    «Τριαδικό Πνεῦμα»
    Αντιθέτως:
    «Τὸ Πνεῦμα τοῦ Πατρός σας» (Ματθ. 10:20)
    «Πνεῦμα Ἰησοῦ» (Πράξεις 16:7 — στο αρχαίο κείμενο)
    «Πνεῦμα Χριστοῦ» (Ρωμ. 8:9)
    «Χριστός ἐν ὑμῖν» (Κολ. 1:27)
    Το Πνεύμα είναι η παρουσία και δύναμη του Θεού, όχι τρίτη θεότητα.
    Δεν υποτιμούμε το Πνεύμα όταν το παρουσιάζουμε όπως το παρουσιάζει η Γραφή.
    Το υποτιμούν όσοι το μετατρέπουν σε «τρίτο πρόσωπο» που η Γραφή δεν αναγνωρίζει.
    3️⃣ «Ας φτιάξουμε τον άνθρωπο» δεν αποδεικνύει Τριάδα
    Αν η λέξη «Ας φτιάξουμε» σημαίνει Τριάδα, τότε:
    Η Βαβέλ ήταν… Τριάδα («κατέβαμε», «ας συγχέωμεν» — Γεν. 11:7)
    Ο Ησαΐας θα μιλούσε σε… Τριάδα («Ποιος θα πάει για εμάς;» — Ησ. 6:8)
    Είναι η κλασική εβραϊκή πληθυντική μεγαλοπρέπεια.
    Οι Εβραίοι — που μιλούσαν τη γλώσσα — ΠΟΤΕ δεν είπαν ότι εδώ υπάρχει Τριάδα.
    Ούτε ο Χριστός, ούτε οι απόστολοι, ούτε η πρώτη εκκλησία.
    Μόνο οι μεταγενέστερες «σχολές» της Ρώμης.
    4️⃣ Το Άγιο Πνεῦμα “ελέγχει, φωτίζει, καθοδηγεί, μεσιτεύει” γιατί είναι Η ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ — όχι τρίτο πρόσωπο
    Το Πνεῦμα εργάζεται επειδή:
    Είναι το Πνεῦμα του Πατέρα
    Είναι το Πνεῦμα του Χριστού
    Είναι η Ζωή του Θεού
    Όταν λες ότι «μεσιτεύει το Άγιο Πνεῦμα», αναιρείς την ίδια τη Γραφή:
    «Εἷς μεσίτης Θεοῦ καὶ ἀνθρώπων, ἄνθρωπος Χριστός Ἰησοῦς.» (Α΄ Τιμ. 2:5)
    Ένας μεσίτης.
    Όχι δύο.
    Όχι τρεις.
    Ο Χριστός είναι ο Μεσίτης, όχι το Πνεῦμα.

    ReplyDelete
  2. 5️⃣ «Ο δυαδιστής προσεύχεται σε ατελή θεό» — αυτό είναι βλασφημία κατά του ίδιου του Χριστού
    Γιατί;
    Διότι ο Χριστός:
    Υποτάχθηκε στον Πατέρα
    Προσευχόταν στον Πατέρα
    Έκανε το θέλημα του Πατέρα
    Δίδαξε να προσευχόμαστε «Πάτερ ἡμῶν»
    Ονόμασε τον Πατέρα «τον μόνον αληθινόν Θεόν» (Ἰωάν. 17:3)
    Άρα με βάση το επιχείρημά σου,
    ΚΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ προσευχόταν σε “ατελή Θεό”.
    Αυτό είναι αδύνατον.
    Επομένως η κατηγορία καταρρέει.
    6️⃣ «Ο Θεός είναι Πνεῦμα» — σωστά. Αλλά αυτό δεν λέει ότι υπάρχει τρίτο πρόσωπο
    Ο Θεός είναι Πνεῦμα — αυτό αφορά τη φύση Του, όχι τον αριθμό των προσώπων Του.
    Ο ίδιος ο Χριστός ερμηνεύει τί σημαίνει «λατρεία εν Πνεύματι και Αληθεία»:
    «Πνεῦμα» = το Πνεῦμα του Θεού που ελκύει, ελέγχει, φωτίζει
    «Αλήθεια» = ο Υιός, ο Λόγος του Θεού (Ἰωάν. 14:6)
    Δεν υπάρχει «τρίτος Θεός» εδώ.
    7️⃣ Η μεγαλύτερη αντίφαση του τριαδικού επιχειρήματος
    Λες: «Το Άγιο Πνεῦμα ζωοποιεί».
    Σωστά — αλλά ποιο Πνεῦμα;
    Η Γραφή λέει:
    «Ὡς καὶ ὁ Πατὴρ ἐγείρει… οὕτως καὶ ὁ Υἱός ζωοποιεῖ.» (Ἰωάν. 5:21)
    «Τὸ Πνεῦμά μου» λέγει Κύριος.
    «Χριστός… ζωοποιούμενο Πνεῦμα» (Α΄ Κορ. 15:45)
    Όλα οδηγούν στην παρουσία και δύναμη του Πατέρα και του Υιού.
    Όχι τρίτο θεό.
    **8️⃣ Το κρίσιμο σημείο:
    Αν δεν λατρεύεις τον Πατέρα και τον Υιό όπως η Γραφή,
    τότε εσύ δεν λατρεύεις “εν Πνεύματι και Αληθεία”**
    Ο Χριστός είπε:
    «Αὕτη ἐστὶν ἡ αἰώνιος ζωή:
    να γνωρίζουν ΕΣΕΝΑ, ΤΟΝ ΜΟΝΟΝ ΑΛΗΘΙΝΟΝ ΘΕΟΝ,
    ΚΑΙ τον Ιησού Χριστό, που απέστειλες.»
    (Ἰωάν. 17:3)
    Αν προσθέσεις τρίτο πρόσωπο που ο Χριστός ΔΕΝ ανέφερε,
    τότε παραβαίνεις την εντολή του ίδιου του Κυρίου.
    9️⃣ Ποιος δεν λατρεύει τον αληθινό Θεό;
    Όχι αυτός που κρατά τα λόγια της Γραφής.
    Αλλά αυτός που:
    προσθέτει τρίτο πρόσωπο,
    ονομάζει το πνεῦμα «Θεό το Πνεῦμα»,
    διδάσκει τρία πρόσωπα,
    χρησιμοποιεί όρους που δεν υπάρχουν στη Γραφή:
    «Τριάδα», «Θεός το Άγιο Πνεῦμα», «Τρίτο πρόσωπο», «Ομοούσιος», «Υπόσταση».
    Ο Χριστός ποτέ δεν είπε αυτά.
    Οι απόστολοι ποτέ δεν είπαν αυτά.
    Τα είπε η Ρώμη.
    Τα επέβαλαν σύνοδοι.
    Τα επικύρωσαν αυτοκράτορες.
    ΤΕΛΙΚΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
    Δεν υποτιμούμε το Πνεῦμα.
    Το τιμούμε όπως το τιμά ο Θεός:
    Ως το Πνεῦμα του Πατέρα
    και το Πνεῦμα του Υιού.
    Αυτό είναι το μόνο που διδάσκει η Γραφή.
    Όλα τα άλλα είναι ανθρώπινη παράδοση.
    Με σεβασμό και στην αναζήτηση της ενότητας στην αλήθεια,
    Ντέμης Μέγας.

    ReplyDelete