Popular Posts

Saturday 22 September 2018

ΑΝ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΣΩΤΗΡΑ ΣΟΥ ΕΧΕΙΣ ΔΕΧΤΕΙ ΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ ΜΕΣΑ ΣΟΥ ΚΑΤΟΙΚΕΙ

Ποτέ δεν θα ξεχάσω πως το Αγιο Πνευμα με βάπτισε μετα που είχα ανοίξει την καρδιά μου και με ΠΙΣΤΗ ζήτησα απο τον ΧΡΙΣΤΟ απ όλες μου τις αμαρτίες να με συγχωρεςει και να έρθει και να μείνει μαζί μου όλες τις ημέρες τις ζωής μου.
Αυτοι όμως που αρνουνται την κυριαρχία του ΘΕΟΥ να βαπτίζει με το Αγιο Πνευμα του -ΣΥΜΦΩΝΑ Με την ΥΠΟΣΧΕΣΗ του- ΟΛΟΥΣ όλους που στήριξαν την ελπίδα τους στον Χριστο (Εφεσιους 1:13) και επιμένουν οτι μονο ο δικός τους μοναδικός τρόπος ισχύει, δεν πρέπει να τους διαφεύγει οτι το Αγιο Πνευμα δεν ειναι του ξυλοδαρμού, αλλα ξυλοδερνει όσους χωρίς να έχουν προσωπική κοινωνία με τον ΧΡΙΣΤΟ το Πευμα του εκπροσωπούν.
Φίλε μου, ποτέ μην συγχέεις την ΣΩΤΗΡΙΑ με τις γλώσσες, ο καθένας μπορεί να γλωσσολαλει, αλλα η ΣΩΤΗΡΙΑ ειναι το ΔΩΡΟ του ΘΕΟΥ στον αμαρτωλό που τον ΧΡΙΣΤΟ ΣΩΤΗΡΑ του δεχτεί :
<
<Γιατι πραγματι με ΠΑΡΟΧΗ ΧΑΡΗΣ ΕΧΕΤΕ ΣΩΘΕΙ μεσω της πίστεως. Κι αυτό δεν είναι δικό σας κατόρθωμα αλλά ΔΩΡΟ Θεού. Δεν ειναι αμοιβη εργων. Σας το λεω για να μην τυχον και καυχηθει κανεις !!>>(Εφεσιους 2:8-9.Ιωάννης 1:12-13,10:9,Εφεσιους 2:8-9,Αποκαλυψη 3:20)

Όμως υπαρχει ένα Πνευμα, που στηρηζει τον πιστο στις δύσκολες του στιγμές κί αυτο ειναι το Αγιο Πνευμα που μεςα σε κάθε γνήσιο πιστο ΚΑΤΟΙΚΕΙ !
( Α. Κορινθιους 3:16,6:19,Β.Κορινθ 6:16,Β.Τιμοθεου 1:14,Εφεσιους 5:18,Ρωμαίους 8:15,Γαλάτες 4:6,Α.Ιωαννου 2:27) !!!
Οταν όμως δεν καταλαβαίνεις τι γινεται στην ζωή, νομίζεις οτι οταν γλωσολλαλεις στην ευλογία του Θεου έχεις μπει, αλλα δεν έχεις μπει ΕΚΤΟΣ κι αν τον Χριστο προσωπικό ΣΩΤΗΡΑ σου έχεις δεχτεί !!!! (Ιωαννης 1;12-13).
Το Αγιο Πνευμα φιλε μου, δεν ειναι γιαουρτι για να το φας, ουτε κρεμα για να αληφθεις, αλλα το Πνευμα του Θεου που ερχεται και ΣΦΡΑΓΙΖΕΙ/ΒΑΠΤΙΖΕΙ καθε αμαρτωλο, που ανοιξει την καρδια του στον Χριστο (Αποκαλυψη 3:20) και του αφιερωθει και αρχισει να τον ακολουθει : <<Έτσι κι εσείς ακούσατε το λόγο της αλήθειας, το χαρμόσυνο μήνυμα που σας φέρνει τη σωτηρία. Κι αφού ΠΙΣΤΕΨΑΤΕ στο Χριστό, σας ΣΦΡΑΓΙΣΕ ο Θεός με το Άγιο Πνεύμα που το είχε υποσχεθεί. Κι είναι το Πνεύμα ΕΓΓΥΗΣΗ για την κληρονομιά μας, για το μελλοντικό ΛΥΤΡΩΜΟ μας. Έτσι θα υμνείται και θα δοξάζεται το μεγαλείο του Θεού.>> (Εφεσιους 1:13-14) <<Αν με αγαπαει καποιος, θα εφαρμοσει τον λογο μου, και ο Πατερας μου θα τον αγαπησει, και ΘΑ ΕΡΘΟΥΜΕ Σ΄ΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΟΙΚΗΣΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥ>>(Ιωαννης 14:23)

No comments:

Post a Comment