Popular Posts

Saturday 10 February 2018

KANENΑΣ ΠΟΥ ΑΔΙΑΦΟΡΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΕΙ


Είναι αμφισβητησιμο αν υπαρχει μεγαλυτερη αμαρτια απο την αδιαφορία. Όταν αδιαφορείς ακόμα κι’αν δεν εχθρεύεσαι τον Χριστο στον παράδεισο δεν θα μπεις, γιατι δεν υπαρχει μεγαλυτερη προσβολη απο τον Χριστο και τη προσφορα σωτηρίας του «ΝΑ ΤΩΡΑ ΣΤΕΚΟΜΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΚΤΥΠΩ, ΑΝ ΑΚΟΥΣΕΙΣ ΤΗΝ ΦΩΝΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΟΙΞΕΙΣ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΘΑ ΜΠΩ ΜΕΣΑ ΕΓΩ ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΟΡΤΑΣΟΥΜΕ ΜΑΖΙ».(Αποκάλυψη 3:20) να υποτιμας.
 Όταν πεινάς τρως, οταν διψάς πίνεις, οταν σου μιλούν για τον Χριστο αδιαφορείς.
Πολύτιμη ψυχή,κανένας που αδιαφορει για τον Χριστο που άφησε την ουράνια δόξα του και ηρθε για να φορτωθει στον σταυρό τις δικες μας αμαρτιες (Α.Πετρου 2;24) στον παράδεισο δεν θα μπει.
Φίλε μου αν χάρη και Έλεος απο τον Χριστό ζητήσεις
ειρήνη ,γαλήνη και ιατρεία καρδιακή θα βρεις,
και αν του δώσεις την καρδιά σου
στον Παράδεισο θα μπεις !!!
" Κύριε Ιησού Χριστέ, Ελέησε με τον αμαρτωλό, η άγγιξε την καρδιά μου περισσότερο να σ'αγαπώ, την παρουσία σου μ'ολο μου το είναι να επιθυμώ, και έλα και ζήσε μαζί μου ολες τις ήμερες της Ζωής μου» Ει ναι η προσευχή συμφιλιώσεως με τον ΘΕΟ και ΣΩΤΗΡΑ μας ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ.


ΕΛΑΤΕ ΣΕ ΜΕΝΑ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΒΑΡΙΑ ΦΟΡΤΩΜΕΝΟΙ ΚΙ’ΕΓΩ ΘΑ ΣΑΣ ΞΕΚΟΥΡΑΣΩ !(Ματθαίος 11:28)
Οτι μου δίνει ο Πατέρας, σε μενα ΘΑ ΕΡΘΕΙ,κι αυτον που ΕΡΧΕΤΑΙ σε μένα, αυτον ΟΧΙ, δεν θα τον αποδιωξω(Ιωαννης 6:37)

No comments:

Post a Comment