Popular Posts

Thursday 15 February 2018

ΟΠΟΙΟΣ Μ ΑΓΑΠΑΕΙ ΥΠΑΚΟΥΕΙ ΣΤΑ ΛΟΓΙΑ ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ, ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ Μ ΑΓΑΠΑΕΙ ΔΕΝ ΜΕ ΥΠΑΚΟΥΕΙ ΛΕΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ

Απο την την απάντηση της καρδιάς σου στην προσφορα σωτηρίας του Χριστου "Να στέκομαι τώρα μπροστά στην πόρτα της ΚΑΡΔΙΑΣ σου και ΧΤΥΠΩ. Αν ακούσεις τη ΦΩΝΗ μου και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την πόρτα, θα μπω μεσα ΕΓΩ, και θα *δειπνίσουμε* μαζί !!(Αποκάλυψη 3;20) αποδεικνύεται η γνησιότητα της πίστεως σου !

Εκείνος που αγαπάει τον Χριστο δεν διστάζει απ’ αυτον με ολο του το ειναι να εξαρτηθεί και να αρχίσει να τον ακολουθάει :«Όποιος με αγαπάει», του αποκρίθηκε ο Ιησούς, «θα τηρήσει το λόγο μου. Κι ο Πατέρας μου θα τον αγαπήσει, και θα έρθουμε σ’ αυτόν και θα κατοικήσουμε μαζί του. (Iωαννης 14:23)
Χωρίς ΥΠΑΚΟΗ στο καλεσμα του Χριστου, (Αποκάλυψη 3;20) η πίστη σου ειναι ΘΕΡΩΡΗΤΙΚΗ !!
Πίστης σημαίνει ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΙ αυτον που λέω οτι αγαπώ και δεν διστάζω να του ανοιξω την καρδια μου και να του ΑΦΙΕΡΩΘΏ ! ! !
Η Πίστης αποδεικνύεται απο την ανταπόκριση της καρδιάς μας στην προσφορα ΣΩΤΗΡΙΑΣ του (Ματθαιος 11;28,Αποκάλυψη 3:20)
ΧΩΡΙΣ στον Χριστο να ΑΦΙΕΡΩΘΕΙΣ, δεν εισαι δικος του, εισαι εκτος της στανης του .... Μονο οταν του αφιερωθείς απο τ'Αγιο Πνευμα του θα ΑΝΑΓΕΝΝΗΘΕΙΣ.... και θα έρθει και θα ζήσει μαζί σου ολες τις ημερες της ζωής σου !!!!
"Κύριε Ιησού Χριστέ σου ανοίγω την καρδιά μου, ΣΥΓΝΩΜΗ σου Ζητώ που ολα τα χρόνια της ζωής μου μακριά σου ζούσα, και σε παρακαλώ να με συγχωρέσεις απ'όλες μου τις αμαρτίες μου, και να έρθεις να ζήσεις μαζί μου όλες τις ημέρες της ζωής μου." Είναι η προσευχή που ο Χριστος θα απαντησει και με το Αγιο Πνευμα του θα σε ΒΑΠΤΙΣΕΙ και ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΕΙ , Αμην !

No comments:

Post a Comment