Popular Posts

Sunday 4 February 2018

ΝΑ ΕΞΕΤΑΖΕΙΣ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΖΗΤΑ

Ο Χριστος ζητά αυτός που δοκιμάζεται και παραμένει πιστός ελπίζοντας  σ’ Αυτον να μην αμφισβητεί οτι στον κατάλληλο καιρο -όπως ο Αβρααμ που υπάκουσε οταν τον κάλεσε να αναχωρήσει και αναχώρησε ΧΩΡΙΣ να ξερει που πηγαίνει ευλογήθηκε- κι αυτός χάρη στην αμετακίνητη ΠΙΣΤΗ του θα ΕΥΛΟΓΗΘΕΙ! (Εβραιους 11:8-19)

Φιλε, ποτε δεν θα μπορέσεις τον εαυτό σου να ξεπεράσεις παρα μονο ΧΑΡΗ στον Χριστο που σου επιτρέπει και σου δινει την δυναμη να τον ξεπεράσεις οταν μ όλο σου το ειναι σ’ αυτον ΥΠΟΤΑΧΤΕΙΣ.

Αυτό που μετράει για την σωτηρία δεν ειναι η διάθεσης σου, αλλα η εκ ΠΙΣΤΕΩΣ ΥΠΑΚΟΗ σου στον Χριστο και στα λογια τουΕΛΑΤΕ ΣΕ ΜΕΝΑ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΒΑΡΙΑ ΦΟΡΤΩΜΕΝΟΙ ΚΙ’ΕΓΩ ΘΑ ΣΑΣ ΞΕΚΟΥΡΑΣΩ!»(Ματθαιος 11:28) «Να στέκομαι τώρα μπροστά στην πόρτα της ΚΑΡΔΙΑΣ σου και ΧΤΥΠΩ. Αν ακούσεις τη ΦΩΝΗ μου και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την πόρτα, θα μπω μεσα ΕΓΩ, και θα  *δειπνίσουμε* μαζί !»(Αποκάλυψη 3;20)
 Όταν σ'αγαπάει ο Θεός,  απαντάς με την καρδία σου, και στην ευλογία του μπαίνεις  και δεν αρνείσαι να του ανοίξεις την καρδιά και προσωπικό ΣΩΤΗΡΑ σου να τον δεχτείς !
Η εκ ΠΙΣΤΕΩΣ ΥΠΟΤΑΓΗ στον Χριστο  και στα λογια του δικαιώνει τον αμαρτωλο. (Ιωαννης 1:12-13,3;16,5;24,6;33,7;37,8;51,10;9,27-28,14;6)

‘Κύριε Ιησού Χριστέ ΓΕΝΗΘΗΤΩ το ΘΕΛΗΜΑ σου στη Ζωη μου, λα και ΖΗΣΕ μαζί μου ΟΛΕΣ τις ήμερες της Ζωής μου” , είναι η Προσευχη που ΣΩΖΕΙ τον μετανοησαντα και πιστεψαντα αμαρτωλό.

No comments:

Post a Comment