Popular Posts

Thursday 19 April 2012

ΟΠΟΙΟΣ ΤΟΝ ΘΕΟ ΑΓΑΠΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΙΣΩΠΛΑΤΑ ΔΕΝ ΤΟΝ ΧΤΥΠΑ.


Από τον Θεό να εξαρτηθείς και στη Ζωή θα Βρεθείς να είσαι ΠΑΝΤΑ ΝΙΚΗΤΗΣ,και όταν σε κίνδυνο βρεθείς να μην επιτεθείς ,γιατί ο ΘΕΟΣ θα σ`υπερασπιστεί  και Θα σε βγάλει ΝΙΚΗΤΗ.Όταν τον Θεο ΤΙΜΑΣ  τον άνθρωπο τον ΑΓΑΠΑΣ, Δεν τον Σκίζεις δεν τον Βρίζεις  δεν τον Ποδοπατας, Κι`ούτε ύπουλα τον Χτυπάς, Αλλά με Χάρη του Μιλάς, και δεν τον ποδοπατας.Αν όμως τον Θεό ΑΨΗΦΑΣ, Ύπουλα τους Χτυπάς και δεν τους συμπονας.

Ο Κύριος όμως είναι Βοηθός μου, Τι θα μου κάνει ο Εχθρός μου; Ο Ύπουλος ο Φίλος ο δικός μου ; 

Κύριε μου σ`ευχαριστώ που ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ στο πλευρό μου να με Υπερασπιστής και Νίκη για με να ΕΓΓYHΘΕΙΣ. 
Χριστέ μου ΕΊΣΑΙ ο ΚΥΡΙΟΣ στο πλευρο μου ο Θεος μου ΠΟΤΕ κανένα ΔΕΝ ΘΑ ΦΟΒΗΘΩ, 
δεν θα Υποχωρήσω το όνομα σου το Άγιο Παντοτε θα ΤΙΜΗΣΩ.


Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι  αυτοί που Διαστρεβλώνουν την Πραγματικότητα, αυτοί που Αγνοούν την Πραγματικότητα και Αυτοί που Αναγνωρίζουν την Πραγματικότητα.

Και η Πραγματικότητα είναι  οτι ο Θεός είναι Θεός  ΧΑΡΙΤΟΣ και Μόνο ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΣΩΖΕΙ κάθε αξιολύπητο αμαρτωλό που την καρδία του Ανοίξει και ΣΩΤΗΡΑ του τον ΔΕΧΤΕΙ, και  Μακάριος είναι αυτός που ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ την Πραγματικότητα και ΑΣΠΑΖΕΤΑΙ τον Χριστό

No comments:

Post a Comment