Popular Posts

Tuesday 21 May 2019

ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΣΩΤΗΡΑ ΣΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΧΤΕΙΣ ΟΣΟ ΕΠΙΜΕΝΕΙΣ ΝΑ ΤΟΝ ΕΜΠΟΡΕΥΤΕΙΣ

Και ίσως ρωτήσει κάποιος, μα ειναι δυνατόν τον ΧΡΙΣΤΟ η Εκκλησία, οι Ιερείς να τον εμπορευτουν ?
Τον ΧΡΙΣΤΟ δεν μπορουν, επειδή απαιτείται η προσωπικη ΚΑΡΔΙΑΚΗ σχέση του αμαρτωλού με τον ίδιο.(Ματθαίος 11:28,Ιωάννης 7:37,Αποκάλυψη 3:20)
Οι Άγιοι όμως ειναι όλοι εμπορεύσιμοι, αφου τα λειψανα τους, οι ζώνες τους, οι παντόφλες τους και κάθε δικό τους κοκαλάκι, που πανηγυρικά περιφέρεται απο Εκκλησία σε Εκκλησία, αποφερει μεγάλα κερδη στην Εκκλησια που πανηγυρικα παραθέτει προς προσκυνηση τα επίχρυσα μέλη του του σώματος τους.
Ο ΧΡΙΣΤΟΣ όμως ΔΕΝ ειναι ΕΜΠΟΡΕΥΣΙΜΟΣ,σε καλει απο τον ιδιο με ολη σου την καρδια να εξαρτηθεις και στην Ευλογια του σου υποσχεται οτι θα μπεις! "Να στέκομαι τώρα μπροστά στην πόρτα της ΚΑΡΔΙΑΣ σου και ΧΤΥΠΩ. Αν ακούσεις τη ΦΩΝΗ μου και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την πόρτα, θα μπω μεσα ΕΓΩ, και θα *δειπνίσουμε* μαζί !!(Αποκάλυψη 3;20)

«Κύριε Ιησού Χριστέ Σου ΔΙΝΟΜΑΙ, σου ΠΑΡΑΔΙΝΟΜΑΙ, 
έλα στη Ζωη μου και ζήσε μαζί μου ΟΛΕΣ τις ημέρες της Ζωής μου. Είμαι δικός σου» Είναι η προσευχή που ΣΩΖΕΙ τον αμαρτωλό που στον Χριστό ΑΦΙΕΡΩΘΕΙ και χωρίς επιφύλαξη του ΔΟΘΕΙ !!!

No comments:

Post a Comment