Popular Posts

Tuesday 22 January 2019

Tωρα ειναι ο καταλληλος καιρος, τωρα ειναι η ημερα της ΣΩΤΗΡΙΑΣ

Στην ζωη του καθενος απο εμας υπαρχουν επισκεψεις που ο κοσμος τις αναφερει ως επισκεψεις της μοιρας, που αλλαζουν για παντα την ζωη, που σε βγαζουν απο το τελμα, απο την χωρις ελπιδα καθημερινη επαναλαμβανομενη ρουτινα, κα ειναι οι επικεψεις, το φλερταρισμα του Αγιου Πνευματος, που ομως ως τωρα δεν διεκρινες. Τωρα πολυτιμε αδελφε, ειναι ο ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΣ ΚΑΙΡΟΣ, η ημερα που ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ η ΣΩΤΗΡΙΑ (Β.Κορινθιους 6:2) μην αφησεις την μοναδικη ευλογημενη ευκαιρια να σου ξεφυγει. Στην ζωη μου, μετα λυπης μου ομολογω, οτι πολλοι συγγενεις μου που αναχωρησαν απο την ζωη, δεν διεκριναν την ΣΩΤΗΡΙΑ που ο ΘΕΟΣ πραγματι χαριζει στον αμαρτωλο που εμπιστευθει τον Χριστο, για διαφορετικους λογους ταυτισαν την Θρησκεια, την Εκκλησια, τις λατρειες των λειψανων και ολονυκτιες προσευχες προς τους Αγιους με τον Χριστο, και δεν μπορεσαν να διανοηθουν οτι ο ΧΡΙΣΤΟΣ ειναι ΣΠΛΑΧΝΙΚΟΣ, ΣΤΟΡΓΙΚΟΣ και οπως πριν περιπου δυο χιλιαδες χρονια ΣΩΖΕΙ και σημερα, καθε κουρασμενο και βαρια φορτωμενο αμαρτωλο που προσφυγει σ΄Αυτον! (Ιωαννης 10:9) Σημερα, τωρα αγαπητε συνοδοιπορε σου προσφερεται ξανα η ΕΥΚΑΙΡΙΑ στον Χριστο ν’ ανοιξεις την καρδια σου, να του αφιερωθεις και στον Παραδεισο μαζι του μετα θανατο να βρεθεις, μην αφησεις κι αυτη την φορα να σου ξεφυγει η ΕΥΛΟΓΙΑ της μαζι του Αιωνια ζωης. Αμην! ‘Χριστε μου, σου ανοιγω την καρδια μου, και σε παρακαλω, συγχωρησε με τον αμαρτωλο, και ελα και μεινε μαζι μου ολες τις ημερες της ζωης μου” ειναι η προσευχη που σωζει τον αμαρτωλο που με μετανοια και ειλικρινη καρδια προσευχηθει. Αμην!

No comments:

Post a Comment