Popular Posts

Monday 9 July 2018

ΜΗΝ ΑΦΙΝΕΙΣ ΤΗΝ ΕΛΞΕΙ ΤΟΥ ΤΡΑΒΗΓΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΗΣ

Οπως δεν μπορεί ο καθένας να λέει ειμαι Έλληνας εκτός απο τον γέννημα και θρέμμα, έτσι δεν μπορεί ο καθένας να λέει ειμαι αναγεννημένος εκτός απ αυτόν που στον ΧΡΙΣΤΟ εχει ΔΟΔΕΙ και απ το ΑΓΙΟ Πνευμα εχει ΑΝΑΓΕΝΝΗΘΕΙ.
Οποίος δεν μπορεί τον ΧΡΙΣΤΟ ΣΩΤΗΡΑ του να τον δεχτεί δεν ειναι αναγεννημενος χριστιανος.
Δεν ειμαι ο Έλλην που θα επιθυμούσα να ειμαι, αλλα μπορώ να ειμαι ο αναγεννημένος ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ που ευχομαι να ειμαι επιτρέποντας στο ΑΓΙΟ Πνευμα να εχει τον έλεγχο στην ζωή μου.
Αν ακουγες εμενα λεει ο Κυριος θα ειχες αναγεννηθει, και στην ευλογια μου θα ειχες μπει. Οταν κάποια μέρα αντιληφθείς οτι στον Παραδεισο δεν θα μπεις θα ειναι αργά λεει ο Κυριος, αντι να απολαύσεις την ζωή σου, θα έχεις σπαταλήσει την ζωη σου.
Μην αφηνεις την ελξει του τραβηγματος του Κυριου να μην κανει την δουλεια της, κακου Παπα παραδειγμα μην ακολουθεις.



No comments:

Post a Comment