Popular Posts

Friday 17 July 2015

ΜΗΠΩΣ ΕΙΜΑΙ ΔΙΧΑΛΩΤΟΣ ΚΙ' ΟΧΙ ΓΝΗΣΙΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ;

Διχαλωτός ειναι ο άνθρωπος που είναι διχασμένος μεταξύ του εγω του και του Θεού. Μην είσαι διχαλωτός.
Εαν ο Χριστός ειναι ο Θεός ο ποιητής του κόσμου γιατί εγώ υποχωρώ στην σάρκα μου και στο εγώ μου και τον Χριστό μου δεν τον τιμώ ;
Ο διχαλωτός χριστιανός τον εαυτό του ζημιώνει και οχι τον Θεό, τον εαυτό του αποκλείει απο τις ευλογίες που ο Θεός έχει γι' αυτόν.
Δεν είμαι διχαλωτός χριστιανός αλλα επηρεάζομαι από την δύναμη του πλούτου.
" Κύριε Ιησού Χριστέ απελευθέρωσε με από την επιρροή του πλούτου σε παρακαλώ, μ' ολη μου την καρδιά σου το ζήτω."
Δεν θα υποχωρήσω στην δύναμη και επιρροή του πλούτου. Η δύναμης του Χριστού είναι αυτή που εχει μεγαλύτερη αξία και όλοι πρέπει να την γνωρίσουν και στην ευλογία του να μπουν.
Αδελφέ μου θυμήσου την παραβολή του Πλούσιου που πέθανε με τις αποθήκες του γεμάτες αγαθά και τα λόγια του Χριστού για το δικό μας καλό ;
 "Γιατί τι θα ωφελήσει τον άνθρωπο αν όλο τον κόσμο κερδίσει και χάσει την ψυχή του. Τι θα δώσει για αντάλλαγμα της ψυχής του ;" (Ματθαίος 16: 26)
Η αγάπη του Χριστού εις τον ίδιο σε καλεί μ' όλη σου την καρδία να τον εμπιστευτείς και στην Αιώνια Ζωή και εσυ να μπεις. Αμήν!

No comments:

Post a Comment