Popular Posts

Monday 20 July 2015

ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΩ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ;

Φίλοι μου ποτε δεν είμαστε διατεθειμένοι να αλλάξουμε, να περάσουμε στην απέναντι όχθη εκτός και αν το κέρδος, η ανταμοιβή ειναι πολύ μεγάλη. Και δεν υπάρχει μεγαλύτερη ανταμοιβή απο να μπεις στον παράδεισο και ο μόνος τρόπος για κάθε θνητό είναι εν Ζωή τον Χριστό με μετάνοια και πι στη προσωπικό σωτήρα του να τον δεχτεί. Αδελφε μου το Ευαγγέλιο βεβαιώνει κάθε αμαρτωλό οτι ο Χριστός είναι η ΟΔΟΣ και η ΑΛΗΘΕΙΑ και η ΖΩΗ και οτι κανείς δεν έρχεται στον Πατέρα παρα μονάχα περνώντας από τον ιδιο.(Ιωαννης 14:6) 

Ο ίδιος ο Χριστός είπε « Εγω είμαι η θύρα των  προβάτων...Αν κανείς προσφύγει σ`ΕΜΕΝΑ ως είσοδο ΘΑ ΣΩΘΕΙ.Και θα μπαίνει και θα βγαίνει και θα βρίσκει βοσκή.(Ιωάννης 10:9«Τα πρόβατα μου Αναγνωρίζουν την Φωνή μου και με Ακολουθούν, Κι`Εγώ ΠΑΡΕΧΩ σ`αυτά ΖΩΗ ΑΙΩΝΙΑ και ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΘΟΥΝ.(Ιωάννης 10:28) Αλήθεια ειναι και σας το τονίζω, πως αν κανείς ΤΗΡΗΣΕΙ το ΔΙΚΟ μου ΛΟΓΟ, αυτός, ΟΧΙ, ΔΕ ΘΑ ΓΕΥΤΕΙ θάνατο ΠΟΤΕ .(Ιωάννης 8:51) 
Αδελφέ μου ο Χριστός σήμερα σε καλεί στην Αιώνια Ζωή να μπεις και σου λέει :«Να, τώρα στέκομαι μπροστά στην πόρτα της καρδιάς σου και χτυπώ. Αν ακούσεις τη ΦΩΝΗ μου, και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την ΠΟΡΤΑ, θα μπω μέσα ΕΓΩ και θα δειπνήσουμε ΜΑΖΙ» (Αποκάλυψη 3:20)
'Κύριε Ιησού Χριστέ, σου ζητώ συγνώμη που τόσα Χρόνια την χάρη σου αγνοούσα. Μετανοώ Χριστέ μου και σου Ζητώ απο όλες μου τις αμαρτίες να με συγχωρέσεις και να έρθεις στην Ζωή μου και να Ζήσεις μαζι μου ΟΛΕΣ τις ημέρες της ζωης μου ,και να με μεταμορφώσεις να με βοηθήσεις να κάνω Πάντα το δικό σου θέλημα και οχι το δικό μου'" είναι η προσευχή που αν είναι ειλικρινής ο Χριστός θα την απαντήσει και την Αιώνια Ζωή μαζί του θα σου χαρίσει. Αμήν!!

No comments:

Post a Comment