Popular Posts

Tuesday 15 February 2022

ΑΝ ΜΕΝΕΙΣ ΑΔΡΑΝΗΣ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΧΑΘΕΙΣ

ΑΝ ΜΕΝΕΙΣ ΑΔΡΑΝΗΣ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΧΑΘΕΙΣ

Πως θα μπορούσα να βεβαιωθώ πως θα σωθώ; 

Μόνο αν τον Χριστό Σωτήρα μου δεχτώ θα σωθώ ! 
Φιλε δεν υπάρχει μεγαλύτερη προσβολή προς τον Θεό, απο το να μην καταδεχτείς τον Χριστό Σωτήρα σου να τον δεχτείς.(Εβραίους 10:29) 
Αν ήμουν πραγματικά ανισόρροπος και την Ζωή μου μισούσα θα αρνιόμουν  τον Χριστό Σωτήρα μου να τον δεχτώ. Ώστε στον παράδεισο να μην μπω. 
Αν ήμουν ακατάδεχτος, αλλά την Ζωή μου αγαπούσα θ'ανοιγα την καρδιά μου με χαρά και Ευγνωμοσύνη στον Χριστό, ώστε στην Βασιλεία του και εγώ να μπω ! 

Φίλε μου, γιατί επιθυμείς στην  Αιώνια  κόλαση να μπεις, παρα τον Χριστό Σωτήρα σου να τον δεχτείς και στην Αιώνια Ζωή και εσύ να μπεις ;( Ιωάννης 1:12,3:16,36,5:24,6:39,10:9,10:27-28,14:6, Αποκαλυψη 3:20) 

Φίλε, γιατί συνειδητά το κάλεσμα του Χριστού «Να, στέκομαι τώρα μπροστά στην πόρτα της καρδιάς σου και χτυπώ.Αν ανοίξεις την πόρτα θα μπω μέσα ΕΓΩ και θα δειπνήσουμε μαζι»(Αποκαλυψη 3:20) το αψηφάς ;  Νομίζεις οτι παρόλο που ΑΡΝΕΙΣΑΙ προσωπικό Σωτήρα σου να τον δεχτείς, απο τον ίδιο στους Ουρανούς θα καλωσορισθεις ;

Οχι, η βεβαίωσης  -Θα έρθω πάλι και θα σας πάρω κοντά μου για να είστε κι εσεις όπου είμαι ΕΓΩ-(Ιωάννης 14:3)   ισχύει ΜΟΝΟ για τα πιστά του παιδιά που του έχουν ΔΟΘΕΙ και τον ακολουθούν.

Φιλε μου είναι κρίμα στην κόλαση να καταλήξεις επειδή είσαι αμαρτωλός, γιατι ο  Χριστός σταυρώθηκε για να ΦΟΡΤΩΘΕΙ ο ίδιος στο σόμα του τις δικές μας αμαρτίες (Ιωάννης 1:34, Α.Πέτρου 2;24) ώστε όποιος ΠΙΣΤΕΥΣΕΙ σ'Αυτόν με την ΚΑΡΔΙΑ του, και Σωτήρα του τον ΔΕΧΤΕΙ να μην χαθεί αλλα απο τον Θεο να γεννηθεί ΞΑΝΑ.(Ιωάννης 1:12-13,3:16) 

Φίλε δεν υπάρχει αλλη ΠΟΡΤΑ  εκτος του Χριστού για να μπεις στον παράδεισο. « ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Η ΠΟΡΤΑ. ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΙ ΣΕ ΜΕΝΑ ΩΣ ΕΙΣΟΔΟ, ΘΑ ΣΩΘΕΙ» (Ιωάννης 10:9) και ούτε άλλος δρόμος που στον παράδεισο να οδηγεί, «ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΚΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ Η ΖΩΗ. ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΠΑΡΑ ΜΟΝΑΧΑ ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΜΕΝΑ»(Ιωάννης 14:6) 
Φίλοι μου, αν κάποιος  διαφωνεί με αυτά που έχω γράψει,τον παρακαλώ πολύ να μου γράψει, ώστε να εξετάσουμε μαζί αν πράγματι το Ευαγγέλιο υποστηρίζει οτι ο αμαρτωλός που αρνείται τον Χριστό Σωτήρα του να τον ΔΕΧΤΕΙ μπορεί παρολη την αδιαφορία της καρδίας του με άλλο τρόπο να ΣΩΘΕΙ !!! 

Πολύτιμη ψυχή, μην αφήσεις την ευκαιρία συμφιλιώσεως με τον Θεό μέσω του Ιησού Χριστού να παει χαμένη, αλλά σήμερα ΑΝΟΙΞΕ  με μετάνοια και Ευγνωμοσύνη την καρδιά σου στον Χριστό και στην Βασιλεία του θα μπεις και ποτε δεν θα χαθείς, αλλά μαζί του για παντα θα ζεις οταν προσωπικό σου ΣΩΤΗΡΑ τον ΔΕΧΤΕΙΣ! .(Ιωάννης 1:12,10:9,Αποκάλυψη 3:20)   

Φίλος με τον Χριστό γίνεσαι αμέσως μόλις ανοίξεις την καρδιά σου και Σωτήρα σου τον ΔΕΧΤΕΙΣ !!! (Ιωαννης 1:12-13)

No comments:

Post a Comment