Popular Posts

Saturday 29 January 2022

H ΣΥΜΠΟΝΟΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΜΑΣ ΘΕΡΑΠΕΥΕΙ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ

Η συμπόνια του Χριστού μας
γιατρεύει κάθε καρδιακή πληγή
δίνει ελπιδα, δίνει θάρρος,
όλα παντα τα νικά!
Ήταν η συμπόνια του Χριστού μας που το 1988 με προέτρεψε να τον εμπιστευτώ, να του ανοίξω την καρδιά μου και προσωπικό σωτήρα μου να τον δεχτώ.
Ο Χριστός μας ειναι ο Θεός κάθε ευσπλαχνίας και συμπόνοιας, άφησε τους ουρανους και ήρθε να γιατρέψει τους συντετριμμένους στην καρδιά, και στους πνευματικά αιχμάλωτους να κηρύξει απελευθέρωση !(Λουκάς 4:18)
Για την δικη μας σωτηρία εκείνος τιμωρήθηκε, και στις πληγες του βρήκαμε εμείς τη γιατρειά.(Ησαϊας 53:5)
Η απολυτη βεβαιοτητα στην αξιοπιστία και συμπόνια του Κυρίου και Σωτήρα Ι.Χριστού ειναι αυτη που αν και τριάντα χρόνια έχουν περάσει απο τότε που έβαλε την βεβαίωση στην καρδιά μου οτι την κόρη μου την Χριστίνα θα την γιατρέψει, ειναι αυτη που δεν μου δίνει περιθώρια αμφισβήτησης, οτι ο ΣΥΜΠΟΝΕΤΙΚΟΣ Ιησούς Χριστός δεν θα αφήσει για πολύ καιρό ακόμα την Χριστίνα να τυραννιέται απο την τυραννική σχιζοφρένεια.
Σημερα η Χριστίνα κλείνει τα 49 χρονια της.Απο τα δεκατρία υποφέρει απο την σχιζοφρένεια, κι όμως ξέρω οτι με τα μάτια μου,μεν ζωή θα δω την ΛΥΤΡΩΣΗ της, την απελευθέρωση της απο την σχιζοφρένεια γιατί ο Κύριος μας Ιησούς Χριστός ειναι γεμάτος ΕΥΣΠΛΑΧΝΙΑ και ΣΥΜΠΟΝΟΙΑ!
Αδελφε μου, μην αμφισβητείς την αγάπη και την ΣΥΜΠΟΝΟΙΑ του Χριστού μας που ήρθε να γιατρεψει κάθε συντριμμένη καρδιά, και αιωναι ζωή θα χαρισει σε κάθε αμαρτωλό που με ΜΕΤΑΝΟΙΑ και ΠΙΣΤΗ επιστρέψει σ Αυτόν!

No comments:

Post a Comment