Popular Posts

Tuesday 16 March 2021

ΤΙ ΛΕΕΙ ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΗΤΕΡΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΜΑΣ ΠΟΥ ΤΙΜΟΥΜΕ

Η απαντηση μου σε καποιον Χριστιανο που εκτιμώ και συμπαθώ που μου ειπε οτι δεν συμβαδίζω με τον λογο του Θεου επειδη δεν προσκυναω, ουτε τιμαω με τον δικο του τροπο την Μητερα του Κυριου μου.

Αγαπητε πως τολμάς και λες οτι η πιστη μου δεν ειναι συμβατη με την Αγια γραφη, οταν υψωνεις την γεματη χαρη και ταπεινη Μαριαμ την μητέρα του ΚΥΡΙΟΥ μας ψηλότερα κι απο τους Ουρανους, την αποκαλείς Βασίλισσα των ουρανων,  την παρουσιαζεις με πορφύρες χρυσές,  χρυσόστολισμένη σαν βυζαντινη Βασιλισσα, οταν ο Κυριος και ΘΕΟΣ μας ο Ιησούς Χριστος που έλαβε απ' αυτήν την σάρκα του -ΕΝΑΝΘΡΩΠΙΣΕγια να Υποστεί το πάθημα του θανάτου και με την χάρη του Θεού να γευτεί θάνατο για όλους μας (Εβραιους 2:10-11) την ΑΠΟΚΑΛΕΙ γυναίκα «Τι εμοί και σοί γύναι»(Ιωαν 2:4) και πουθενά στην γραφή για να μας ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕΙ απο το ατόπημα, και φτάσουμε στο συμπέρασμα οτι ο εκ του Ουρανού καταβάς, ο ΔΙΜΙΟΥΡΓΟΣ μας έλαβε κάτι παραπάνω από αυτήν εκτός της σάρκας του, δεν υπαρχη νύξις οτι την αποκάλεσε μητέρα.
Φιλε μου, γιατι αρνεισαι την αλήθεια, οτι κάθε αναφορά στην μητέρα του, ο Κυριος μας την αποκαλεί ΓΥΝΑΙΚΑ, ακόμα κι οταν στην μεγάλη της θλίψη την ΦΡΟΝΤΙΖΕΙ - για να σε ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕΙ προστατεψει απο το ΑΤΟΠΗΜΑ της Θεοποιησης της- την αποκαλει γυναικα « Γυναίκα, να ο γιος σου»(Ιωάννης 19:26) κι ΟΧΙ μητέρα να ο γιος σου ? ?


Γυναίκα «γύναι»  αποκαλεί την Μητερα του που ΤΙΜΟΥΜΕ ο Καταβάς απο τον Ουρανό και ΕΝΑΝΘΡΩΠΙΣΑΣ -λαβών την ανθρώπινη μορφή Θεός ο Λόγος- τίποτα παραπάνω, όπως ακριβώς «γυναίκα» αποκάλεσε την Μαρία που ήταν δίπλα στο μνήμα και έκλαιγε « Γύναι τι κλαίς»( Ιωάννης 20:13) οταν της μίλησε διπλα στον τάφο, και όπως ΓΥΝΑΙΚΑ κάλεσε και την Χαναναία που η κόρη της δαιμονιζόταν άσχημα, και που μάλιστα την ΕΠΑΙΝΕΣΕ για την ΠΙΣΤΗ της και τις ειπε<<Γύναι, Γυναίκα μεγάλη η ΠΙΣΤΗΣ σου! Να γινει αυτο που θελεις ! Και γιατρεύτηκε η κόρη της την ώρα εκείνη»(Ματθαίος 15:28) ενώ το εκλεγμένο από τον Θεό σκεύος της ενσάρκωσης του, την κατα σαρκα μητερα του τις είπε:<< Γυναίκα, τι μεταξύ μου και μεταξύ σου, η ώρα μου δεν ήρθε»(Ιωαννης 2:3) και για να μην κάνουμε το ατόπημα της Θεοποιησης της ταπεινής Μαριάμ του εκλεγμένου σκεύους και υψώσουμε και αρχίσουμε και την προσκυνούμε σαν μέτοχο θεϊκης υπόστασης η ιδιοτήτων, οταν του είπαν οτι η *Μητέρα* σου και τα αδέλφια σου ειναι έξω και σε ζητούν είπε:<< Ποια είναι η μητέρα μου και τ´αδέλφια μου?? Και απλώνοντας το χέρι του προς τους μαθητές του είπε: «Να, η μητέρα μου και τ´αδέλφια μου. Γιατί οποίος ΚΑΝΕΙ το ΘΕΛΗΜΑ του Πατέρα μου του Ουράνιου, αυτός αδελφός μου και αδελφή μου και μητέρα μου»(Ματθαίος 12:48-50)

Όπως οι δώδεκα μαθητές του Χριστού, ασπάστηκαν τα λόγια του ΚΥΡΙΟΥ τους, οταν ΤΟΝΙΣΕ ΞΕΚΑΘΑΡΑ, οτι μητέρα κι αδελφή κι αδελφός γι αυτόν είναι ο καθένας που τον ΥΠΑΚΟΥΕΙ, εφαρμόζει τα λόγια του, κανοντας το θελημα του Ουρανιου Πατερα του,(Ιωαννης 12΅48-49) κι ΟΧΙ αυτος η αυτη που εχει συγγενεια εξ αγχιστείας, έτσι ακριβως Τιμουν τον Θεό και ΣΩΤΗΡΑ Χριστό οι αναγεννημένοι Χριστιανοι ΥΠΟΤΑΣΣΟΜΕΝΟΙ στα λόγια και διδασκαλία του Κυρίου τους, κι ΟΧΙ σε διδασκαλίες ανθρώπων που έρχονται σε αντίθεση με τα λόγια του Σωτηρα και Λυτρωτη τους,του Θεου και Κυριου Ιησου Χριστου !


No comments:

Post a Comment