Popular Posts

Sunday 14 March 2021

ΑΝ ΗΣΟΥΝ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΕΝΟΣ ΠΟΙΑ ΘΑ ΗΤΑΝ Η ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΣΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ?

Η γιαγιά μου η Κατινα που μ αγαπούσε, που είχε και χιούμορ και ήταν ιδιότροπη μου έλεγε «Να έχεις την ευχή μου απο τα είκοσί μου νύχια», κι όλοι μας ξέρουμε οτι υπάρχουν ευλογίες και κατάρες.
Όλοι μας ξέρουμε οτι ο ΘΕΟΣ για να μας λυτρώσει απο το βασίλειο του σκότους πρόσφερε τον Γιό του τον μονογενή θυσία εξιλέωσης για τις αμαρτίες μας.(Κολοσσαεις1:13,Α.Κοριν5:21) οτι μας

ΕΞΑΓΟΡΑΣΕ ο Χριστός ΟΧΙ με ασήμι η χρυσάφι αλλα με το τίμιο του αίμα, για να είμαστε λαός του παιδιά καθαρά.
Αναφορικά με το αν μπορεί Χριστιανός εσύ η εγώ να βρεθεί κάτω απο την σκληρη κρίση του Θεού, κατω το ανάθεμα και τίποτα στην όψη του να μην έχει αλλάξει, ας μου επιτρέψεις να σε ρωτήσω κάτι.
Αν σημερα σου δινόταν η ευκαιρία να έκλεβες ένα πολύτιμο αντικείμενο, και κανεις ποτέ δεν θα αντιλαμβανόταν την πράξη σου, θα παρέμενες στην ευλογία του Θεού η θα είχες αποκοπεί απο την προστασια του και θα ησουν κάτω απο το ανάθεμα, κάτω από την ΔΙΚΑΙΗ κρίση του για την ατιμία σου.
Μήπως ο Δαβιδ ο αγαπημένος του Κυρίου δεν πλήρωσε την μοιχεία του παρολο που μετανόησε με τον θάνατο του παιδιού του της συνεύρεσης του με την Μπασχίμπα, η χωρίς λογο αναφέρει η γραφή οτι ο σπλαχνικός και γεμάτος συμπόνια Θεός είναι ΠΥΡ ΚΑΤΑΝΑΛΙΣΚΟΝ...Φωτιά που κατακαίει, και γι αυτο είπε ο Χριστός μας οτι ειναι καλύτερα να μπώ, να μπείς κουτσος κουλός η μονόφθαλμος στην αιώνια ζωή παρα αρτιμελής στην Αιώνια φωτιά .(Ματθαίος 18:7-10)
Δεν μπορούμε, ειναι αδυνατον να παίζεις με την αμαρτία, να ξεγελάς τον εαυτό σου, συνειδητά να αποκρύβεις την αμαρτωλή σου πράξη, να μην μετανοεις ελεγχόμενος από το Αγιο Πνεύμα, και να νομίζεις οτι δεν εισαι κάτω από την κόψη του σπαθιού, κάτω από το ΑΝΑΘΕΜΑ, κάτω απο την ΔΙΚΑΙΗ κρίση του Θεού.
Αδελφε μου, αδελφή μου, αν το Άγιο Πνεύμα σε ελεγχει για κάποια ατόπημα σου, πέσε στα γόνατα και ζήτησε συγχώρεση, και μετα όσο μπορείς κι αν γίνεται κάνε επανόρθωση, και η Χάρης και το ΕΛΕΟΣ του Κυρίου μας θα σε καλύψει και η ΑΓΑΛΛΙΑΣΗ θα επανέλθει στην ψυχή σου.Αμην!

No comments:

Post a Comment