Popular Posts

Sunday 29 March 2020

TI EINAI ΑΓΙΟΣΥΝΗ ?

Αγιοσυνη ειναι ο στοχος εναρετης ζωης, και της  καταπολεμησης της αμαρτωλης μας  φυσης που αντιτάσσεται στο θελημα του Θεου. <<Ανακαλυπτω, λεει ο Αποστολος Παυλος, τωρα πως το κακο αυτο αποτελεσμα,<να μην κανω εκεινο που θελω, αλλα αυτο που απεχθάνομαι > ΔΕΝ το Πραγματοποιώ εγω, αλλα η ΑΜΑΡΤΙΑ που ΦΩΛΙΑΖΕΙ μεσα μου!(Ρωμ 7:15-17)

Αγιοσυνη ειναι η εμπρακτη απαντηση καθε πιστου, στο καλεσμα του Κυριου του, να απαρνηθεί τον εγω το, και να  ΠΑΡΕΙ τον ΣΤΑΥΡΟ του και να τον ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ (Ματθ 10:37-38) να ΚΑΤΕΡΓΑΣΤΕΙ με ΦΟΒΟ και ΤΡΟΜΟ... και με την ενεργεια του Αγιου Πνευματος και ΧΩΡΙΣ  γογγυσμους και επιφυλαξεις, το δωρο της σωτηριας που ελαβε οταν πιστεψε, ωστε να ΝΑ ΓΙΝΕΙ αψογο και  ολοκληρωμενο παιδι του Θεου! (Φιλιπ 2:12-14)

Ο αγωνας για την Αγιοσυνη, για την ΕΞΑΓΝΙΣΗ της επιρρεπής  προς αμαρτια ψυχης μου/ μας απαιτει συνεχη  επαγρύπνηση, και ΥΠΑΚΟΗ και ΕΦΑΡΜΟΓΗ των λογων του Χριστου: << Χωρις εμενα ΔΕΝ μπορειτε να κανετε τιποτα....Εκεινος που ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΕΝΩΜΕΝΟΣ μαζι μου και Εγω μαζι του θα ΦΕΡΕΙ αφθονο καρπο! >>(Ιωαννης 15:5)

Η Αγιοσυνη η αλλιως Αγιοποιηση δεν ειναι κατι προαιρετικο, σαν ενα ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΔΙΠΛΩΜΑ, αλλα ρυθμος ζωης ΕΧΟΝΤΑΣ σαν ΠΡΟΤΥΠΟ -τον Χριστο-  που ειναι αγιος και ο Οποιος σας/μας ΚΑΛΕΣΕ να γινουμε  ΑΓΙΟΙ  <κι' οχι μεταπτυχιακη μετα θανατον ανακυρηξη >  σε ολη την συμπεριφορα μας. Αφου λεει η γραφη: Αγιοι να γινετε, καθοτι εγω ειμαι αγιος>>( Α.Πετρου 1:15-16)

Μετα θανατο, δεν υπαρχη αγιοποιησης, αλλα κριση, και η θα ακούσουμε  <<Ευγε,δουλε αγαθε και πιστε, στα λιγα στάθηκες πιστος, πανω στα πολλα θα σε ορισω υπευθυνο.Μπες στην χαρα του Κυριου σου>> (Ματθαιος 25;23) η αν τον Χριστο  και το καλεσμα του << Ελατε σε μενα ολοι οσοι κοπιαζετε και ειστε βαρια φορτωμενοι, κι εγω θα σας αναπαυσω>>(Ματθαιος 11:28,Αποκαλυψη 3;20) αγνοησαμε και σε αποσταση τον κρατήσαμε θα ακουσουμε το οδυνηρο << Φευγατε απο μενα εσεις οι καταραμενοι>>(Ματθαιος 25: 41)

Παντως, τωρα ΟΛΟΙ μας μεσω του Χριστου και χαρη στην ΘΥΣΙΑ του, δια πιστεως ειμαστε ΕΥΠΡΟΣΔΕΧΤΟΙ απο τον Θεο !!(Ιωαννης 1:12-13)

Υπαρχουν εκατονταδες εδαφια που αναφερονται στη κατεργασια της σωτηριας μας, στην ΑΓΙΟΠΟΙΗΣΗ  και σημειώνω μερικα για εκεινους που θα ηθελαν να κατατοπιστουν  περισσοτερο : Ψαλμος 34;14,Ματθαίος 22:37,10:37,Ρωμαιους 8:9-17, 26-27,12:1-2, Α.Κορινθιους 11:1, Β.Κορινθιους 3:18, Φιλιππησιους 2:12, 3:8-11.

No comments:

Post a Comment