Popular Posts

Thursday 18 August 2016

ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΣΩΤΗΡΑ ΣΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΧΤΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΕΧΕΙΣ ΑΥΤΑΠΟΚΛΙΣΤΕΙ.

Γιατι ο Χριστός είναι η Πόρτα και η Οδός που στο σπίτι του Πατρός οδηγεί!! «Εγω είμαι η ΠΟΡΤΑ των Προβάτων. Αν κανείς προσφύγει ΣΕ ΜΕΝΑ ως είσοδο , θα ΣΩΘΕΙ.Και θα μπαίνει και θα βγαίνει και θα βρίσκει βοσκή» (Ιωαννης 10:9)
«ΕΓΩ είμαι η ΟΔΟΣ, και η ΑΛΗΘΕΙΑ και η ΖΩΗ.Κανένας δεν έρχεται στον Πατέρα παρα μονάχα περνώντας απο μένα.(Ιωάννης 14:6) πράγματι κανενας δεν μπαίνει στην αιώνια Ζωή εκτός και αν απο τον Χριστο οπως ο ληστής στον σταυρό και η Μαρια η Μαγδαληνή με ολο του το είναι εχει εξαρτηθεί. (Α.Ιωάννου 1:7)
Φίλε μου, ο Χριστός ειναι το φως που φωτίζει καθε άνθρωπο στον κοσμο, και αν τον Χριστο και τα λόγια του τα αψηφάς βρίσκεσαι στο πνευματικό σκοτάδι.
"Κύριε Ιησού Χριστέ, Ελέησε με τον αμαρτωλό/η άγγιξε την καρδιά μου περισσότερο να σ'αγαπώ, την παρουσία σου μ' ολο μου το είναι να επιθυμώ, και έλα και ζήσε μαζί μου ολες τις ήμερες της Ζωής μου»Ειναι η προσευχή συμφιλιώσεως με τον ΘΕΟ και ΣΩΤΗΡΑ μας ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ.

No comments:

Post a Comment