Popular Posts

Friday 28 July 2023

Το οτι σημερα ζώ στον Ιησού Χριστό το χρωστώ.

Πότε μου δεν είχα καταλάβει ότι ο Θεός μ εσωσε απο τον θάνατο και καταστροφή, τοτε που ζουσα μεσα στην αμαρτια (Εφεσιους 2:1-3) τον καιρό της άγνοιας μου χρονια πριν τον Χριστο προσωπικό σωτήρα μου να τον δεχτώ τότε που τίποτα δεν υπολόγιζα στην ζωη μου, και που δεν είχα συνείδηση οτι βαδιζα στην καταστροφή, ΤΟΤΕ με είχε ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΕΙ απο τον πρόωρο θάνατο γιατί αιωνες πριν οιδε τα βάθη της πονεμένης μου καρδιάς που στην ουσία πνευματικα τον αγαπούσε κι αναζητούσε, και Λυπήθηκε κι εμένα μ’ και αποφάσισε να με κάνει παιδί του πριν την δημιουργία του κόσμου!(Εφεςιους1:4)
Ναι, φίλε μου, δεν ήταν το 1987 που ο Θεός εντυπωσιάστηκε απο την μεταστροφή μου, και σκέφτηκε τοτε να μου δώσει μια δεύτερη ευκαιρια, ΟΧΙ, αλλα πριν την δημιουργία του κόσμου με ΓΝΩΡΙΖΕ (Ρωμαιους 8:28), προ-γνωριζε όσο κανείς αλλος, τον σαρκικο τρόπο που θα ζουσα μεχρι το 1987, και εν γνώση του τότε ΠΡΙΝ την ΔΙΜΙΟΥΡΓΙΑ του κόσμου διάλεξε κι εμένα τον πληγωμένο και παραστρατημενο ανάξιο αμαρτωλό να με κάνει παιδί του, ΥΙΟΘΕΤΩΝΤΑΣ με, μέσω του Ιησού Χριστού, για να υμνώ και εγώ την ένδοξη χάρη του με την οποια με περιέβαλε δια του αγαπημένου του Γιου!(Εφεσιους 1:3-4)
Φιλε μου, αν κάποιον άλλο που στα μάτια σου δεν σώζεται τον ήξερες πραγματικά οπως ο Θεός τον ξέρει, οπως ξερει τα βάθη της καρδιάς του, κι ΟΧΙ τα βδέλυγμα τα της συμπεριφορας του, τότε ίσως καταλάμβανες την Ασύλληπτη αγάπη του Θεού γί αυτόν αλλα και για σένα που σ ΑΓΑΠΗΣΕ πριν την ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ του κόσμου και σ ΕΥΛΟΓΗΣΕ δια του Χριστού με κάθε ΕΥΛΟΓΙΑ πνευματική στα ουράνια καθώς σε ΔΙΑΛΕΞΕ γι Αυτόν πριν την ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ του ΚΟΣΜΟΥ για να είσαι Άγιος και άμεμπτος ενώπιον του!(Εφεσιους 1:3-5) ωςτε και εσύ να υμνείς την ένδοξη χάρη του.Αμην.
Φιλε μου ευχομαι η καρδιά σου να είναι προς τον Κυριο, γιατί αν τον αναζητάς εισαι στο σωστο δρόμο, κι αν μπορείς σημερα τον Χριστό με ΜΕΤΑΝΟΙΑ και ΠΙΣΤΗ ΣΩΤΗΡΑ σου να τον δεχτείς αυτο θα ειναι αποδειξη οτι τ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ εχει ευαισθητοποιήσει την καρδιά σου και την χάρη του Πατρος κι εσύ στην ζωή σου θα την δεις.Αμην!

No comments:

Post a Comment