Popular Posts

Tuesday 29 June 2021

Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΕΙ ΤΗΝ ΙΣΟΡΡΟΠΊΑ ΣΤΗΝ ΖΩΗ, ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ !!

Η ανθρώπινη ψυχή είναι εύθραυστη και μάταια ψάχνει o άνθρωπος μέσα από το σεξ, το ποτό, την θρησκεία, την επαγγελματική επιτυχία, το γιν και Γιανγκ, το χρήμα, τα πλούτη, να αποκαταστήσει την χαμενη ισορροπία. Την γαλήνη, και ειρήνη που ζητα κάθε ψυχή μονο ο δημιουργός του σύμπαντος και Πλάστης μας ο Χριστός μπορεί να μας την εξασφαλίσει.

Η ζωή μας εχει ανάγκη από μεταρρύθμιση και η ερώτησης μου ειναι, Eιναι ο Χριστος ο μεταρρυθμιστής της ζωής σου ;

Φιλε αν διαβάσεις το Ευαγγέλιο θα διαπιστώσεις οτι κάθε ζωη που αγγίχτηκε απο τον Χριστο μεταρρυθμίστηκε, οι ψαράδες γιναν Απόστολοι, η Μαρια η Μαγδαληνη που ο Χριστος την ελευθέρωσε απο επτά δαιμόνια έγινε Αγία και Ισαπόστολος, ο Τελώνης o Λεβη που το χρημα κυνηγούσε έγινε ο Απόστολος Ματθαίος, και ο Σαούλ που κατατρεχε την Εκκλησια του Χριστου, εγινε ο Απόστολος Παύλος που μαρτύρησε για τον Χριστό.

Κάθε άνθρωπος που ανοίξει την καρδιά του στον Χριστό η ψυχη του θα γνωρίσει την ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ, την ΓΑΛΗΝΗ και την ΕΙΡΗΝΗ, γιατι ο Χριστος -Οχι η Θρησκεία, ουτε η Εκκλησία - αλλα ο Χριστος ειναι ο μονος που μπορεί να μεταρρυθμίσει την ζωη του αμαρτωλού.

Ο Σωτηρα μου ο Χριστός μεταρρύθμισε και την δικη μου ζωη, και λογο της ΧΑΡΗΣ του και γιατρευτικης δύναμης του δεν είμαι πια αυτός που ήμουν. Το άγχος, η αμφισβήτησης, ο φόβος, η αβεβαιότητα για το αυριο, για το μέλλον της οικογένειας μου έχουν εξαφανιστεί γιατί το τιμόνι της ζωης μου το ΕΧΩ ΔΩΣΕΙ στον Χριστό.

Αν τον Χριστό και εσυ καρδιακά τον εμπιστευτείς και ΣΩΤΗΡΑ σου τον δεχτείς, τοτε θα γίνει και ο ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΤΗΣ στης ζωής σου, θα σου χαρίσει την ΕΙΡΗΝΗ, την ΓΑΛΗΝΗ της ψυχής σου, και την βεβαιότητα οτι ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ Σ' ΑΦΗΣΕΙ ΟΥΤΕ ΘΑ Σ' ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙ.

Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟς ΠΟΥ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΕΙ ΤΗΝ ΙΣΟΡΡΟΠΊΑ ΣΤΗΝ ΖΩΗ, ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ !!

No comments:

Post a Comment